سرمربی تیم کاراته بانوان: کار سختی در تاشکند داریم

Rate this post

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری مهر، سرمربی تیم کاراته بانوان با بیان مطلب فوق گفت: ماراتن کسب سهمیه المپیک از مدتها پیش آغاز شده و باید در هر میدانی با بهترین کیفیت به میدان رفته و برای رسیدن به مدال و امتیازات لازم سخت تلاش کنیم. با همین هدف تصمیم گرفتیم در برخی اوزان که نمایندگان کشورمان جایگاه خوبی در رنکینگ فدراسیون جهانی دارند را در ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا قرار دهیم.

وی افزود: سارا بهمن یار، طراوت خاکسار، رزیتا علیپور و حمیده عباسعلی با رنکنیگ تک رقمی شرایط مناسبی برای کسب سهمیه المپیک دارند. نتایج رقابتهای قهرمانی آسیا به این نفرات کمک خواهد کرد تا جایگاه خود در رنکینگ المپیکی را ارتقا دهند. در این فقط در یک وزن مسابقات انتخابی برگزار شد.

موسوی در توضیح این موضوع اظهار داشت: تیم ملی بانوان در مسابقات مختلفی که پیش از این شرکت کرده بود، نماینده‌ای در وزن ۶۸- کیلوگرم نداشت به همین دلیل برای انتخاب نفر اصلی این وزن رقابتهای انتخابی برگزار شد و در نهایت هم زهرا یاوری مجوز حضور در ترکیب تیم ملی را بدست آورد.

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان ادامه داد: با توجه به مبارزات قابل قبول زهره برزگر در مسابقات ترکیه و قهرمانی او در امیدهای جهان و بخصوص عنوان نخست در وزن ۶۱- کیلوگرم رقابتهای انتخابی، به همراه شمیا آل سعدی، عباسعلی و خاکسار به عضویت کومیته تیمی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در آمد. در این وزن مبارزات سنگینی را با حضور نفراتی چون ملیکا احدی، مینا یوسفی و بهنوش نجفی از عنوان داران آسیایی و مهدیس دوستی زاده شاهد بودیم.

همانطور که عنوان شده مسیر کسب سهمیه المپیک سخت، دشوار و طولانی است و این امکان وجود دارد که در بین راه برای کاراته کاها مشکلاتی از جمله آسیب دیدگی پیش بیاید، به همین باید نفرات دیگری را در ترکیب داشته باشیم تا با حضور در مسابقات مختلف آماده شوند تا در رقابتهای فرانسه که مرحله نهایی مسابقات کسب سهمیه مستقیم است، نماینده‌ای داشته باشیم.

وی به دعوت نشدن محدثه آقایی برای حضور در رقابتهای انتخابی تیم ملی هم اشاره کرد و اظهار داشت: به آقایی فرصت دادیم تا در رقابتهای سری A ترکیه شرکت کند، که دور نخست صاحب پیروزی شد و در ادامه باخت و حذف شد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم از ایشان دعوت نکنیم.

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان در خصوص شناخت از رقبا در رقابتهای قهرمانی آسیا هم گفت: من دو دره بازی‌های آسیایی و دو دوره قهرمانی آسیا به عنوان مربی و سرمربی را حضور داشته‌ام. در یک سال اخیر نیز مسابقات مختلف لیگ جهانی را از نزدیک تجربه کرده و شناخت خوبی از کاراته دنیا بخصوص آسیا پیدا کرده‌ام ولی نمی‌توان بی برنامه به دیدار رقبا رفت.

موسوی در پایان گفت: کاراته برای حضور رسمی به عنوان یکی از ورزشهای المپیک تا اینجای کار تنها یک بار شانس دارد، یعنی مشخص نیست که این اتفاق بازهم تکرار شود یا خیر، به همین دلیل شرایط رقابتها پیش رو خیلی سخت و دشوار است. تمام تلاش ما این است که با بهترین نتیجه میدان تاشکند را پشت سر بگذاریم.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!