هرکول ایرانی “خرس لهستان” را از پا درآورد

Rate this post

هرکول ایرانی “خرس لهستان” را از پا درآورد

مبارز ایرانی رشته رزمی MMA در دومین مبارزه خود در سازمان ACB روسیه برابر حریف سرسخت خود از لهستان ملقب به خرس لهستان پس از ۱۵ دقیقه مبارزه سخت به برتری رسید.

به گزارش فروشگاه ورزشی تک رزم به نقل از خبرگزاری ایسنا، امیر علی‌اکبری مبارز ایرانی رشته رزمی MMA در مبارزه‌ای سخت در سازمان ACB روسیه در ۳ راند ۵ دقیقه ای برابر دانیل اومیلانژوک معروف به «خرس لهستان» در شهر کراسنودار روسیه به روی رینگ رفت و در پایان ۱۵ دقیقه مبارزه سخت موفق شد حریف خود را شکست دهد و به عنوان فرد پیروز معرفی شود.

علی‌اکبری در این مبارزه نیز سعی داشت با نزدیک شدن به حریف وی را با استفاده از فنون کشتی به زمین بزند و سپس با ضربات مشت او را شکست دهد اما در ۲ راند ابتدایی با مقاومت حریف موفق به این کار نشد اما با آغاز راند سوم بلافاصله حریف را به زمین زد و با توجه به از نفس افتادن حریف این کار را بارها تکرار و ضربات سنگین مشت را بر سر و صورت وی وارد کرد تا در نهایت پیروز این مبارزه سخت شود.

این در حالی بود که داوران در تصمیمی عجیب و برای بررسی وضعیت حریف لهستانی ۳ دقیقه مبارزه را متوقف کردند تا حریف ۳۶ ساله علی‌اکبری که کاملا از نفس افتاده بود نفسی تازه کند اما این کار داوران نیز فایده ای نداشت و در نهایت علی‌اکبری حریف را مقتدرانه شکست داد.

به این ترتیب علی‌اکبری دومین مبارزه خود در سازمان ACB را نیز با برد قاطعانه پشت سر گذاشت.

علی‌اکبری پیش از این ۹ مبارزه در این رشته داشته که ۸ پیروزی و یک باخت حاصل آن بوده است. وی اولین مبارزه خود در سازمان ACB را که در کشور آذربایجان برگزار شد، برابر حریف خود از استونی با پیروزی پشت سر گذاشت.

اومیلانژوک نیز تا پیش از این مبارزه ۲۰ برد، یک مساوی و ۸ باخت در رشته رزمی MMA از آن خود کرده است.

منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!