پومسه‌روهای ایران عنوان سومی را کسب کردند

Rate this post

پومسه‌روهای ایران عنوان سومی را کسب کردند

تیم تکواندو نونهالان ایران در بخش پومسه با کسب ۶ مدال طلا، نقره و برنز به عنوان سومی رقابتهای قهرمانی آسیا دست پیدا کرد.

به گزارش فروشگاه ورزشی تک رزم به نقل از خبرگزاری مهر، این دوره از مسابقات ، سه شنبه ۱۶ خردادماه در سالن «میلیتری زون» هوشمینه با حضور ۱۱۲ پومسه‌رو از ۱۰ کشور برگزار شد که در نهایت تیم‌ اعزامی کشورمان در بخش پومسه یا همان اجرای فرم دو گروه دختران و پسران با کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و ۳ برنز بر سکوی سوم ایستاد. در این رقابتها تیم ویتنام قهرمان شد و تایلند نیز عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد.

محمدامین گماریان در بخش پومسه ابداعی با کسب ۶.۵۳ امتیاز به مدال طلا دست پیدا کرد.  یاسین زندی در بخش پومسه انفرادی استاندارد با کسب ۷.۹۵ امتیاز دومین مدال طلا را برای تیم کشورمان به ارمغان آورد.

تیم پومسه دو نفره پسران با ترکیب مرتضی زنده دل و حمید نظریبا کسب ۶.۵۳ بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد. مبینا نظری، زینب طغیانی و تیم پومسه دو نفره (کرمی و زینالی) سه مدال برنز کسب کردند.

این دوره از مسابقات در بخش مبارزه در حال پیگیری است.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!