کسب ۲ نشان برنز برای دختران کاراته ایران

Rate this post

کسب ۲ نشان برنز برای دختران کاراته ایران

به گزارش فروشگاه ورزشی تک رزم به نقل از خبرگزاری تسنیم، در اولین روز از المپیک کاراته جوانان در بوینس آیرس 3 نماینده کشورمان به روی تاتامی رفتند که فاطمه خنکدار در وزن منهای 53 کیلوگرم و مبینا حیدری در وزن منهای 59 کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز شدند.

فاطمه خنکدار در وزن منهای 53 کیلوگرم در اولین دیدار به مصاف تانیا باروس از پرتغال رفت و با نتیجه 6 برصفر به برتری رسید. سپس 2 بر صفر آیاکا اوکازاکی از تایلند را 2 بر صفر مغلوب کرد و در سومین دیدار مقابل رینکا تاهاتا از ژاپن یک بر صفر شکست خورد و به نیمه نهایی رفت. او در نیمه نهایی به مصاف یاسمین نصر از مصر رفت و 5 بر صفر نتیجه را واگذار کرد و به مدال برنز دست یافت.

در وزن منهای 59 کیلوگرم نیز مبینا حیدری در اولین مبارزه 2 بر صفر باهوپ شارلوت از انگلیس را با شکست بدرقه کرد. در دومین دیدار حریفی از فرانسه را یک بر صفر برد.
حیدری در مبارزه سوم در حالیکه یک بر صفر تا ثانیه های پایانی از حریفش پیش بود، هانسکو شد تاآنا چرنیشوا از روسیه برنده تاتامی باشد.
حیدری در نیمه نهایی به مصاف کاکارو ساکاجی از ژاپن رفت و پس از تساوی صفر بر صفر در وقت قانونی مبارزه با رای داوران بازنده شد و مدال برنز را کسب کرد.

اما در بخش پسران علیرضا فرجی در وزن منهای 61 کیلوگرم به میدان رفت. او در اولین دیدار 4 بر صفر مقابل اساما اداری از مراکش شکست خورد . در دومین مبارزه به مصاف حریف ژاپنی رفت و 5 بر صفر نتیجه را واگذار کرد و در سومین دیدار مقابل پدرو پابلو دلاروکا از گواتمالا قرار گرفت و یک بر صفر شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

فردا و در دومین روز این رقابتها نگین آلتونی در وزن 59+ کیلوگرم و نوید محمدی در وزن 68+ کیلوگرم به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!