۷ اصل مبارزه در رینگ

Rate this post

۷ اصل مبارزه در رینگ

بر اساس تحقیقات فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم، یک ورزشکار برای مبارزه در رینگ به چند نکته باید توجه خاصی کند که ما آنها را به شما گوش زد می کنیم:

– چالاک بودن بدن:

هنگامی شما می توانید مبارزه کنید که بدن تان کامل آماده باشد و این آمادگی فراهم نخواهد شد جزء با داشتن پشتکار و تلاش در انجام تمرینات سخت و مداوم. شما باید طوری باشید که بدن تان همیشه و در هر شرایطی آماده باشد و فرسنگ ها با تنبلی فاصله زیادی داشته باشید.

– داشتن تمرکز ذهن:

هنگامی شما وارد رینگ مبارزه می شوید باید همه عوامل حواس پرتی را از فکر خود بیرون کرده و تمرکز خود را روی مبارزه منعطف کنید. شما نباید دست و پایتان را گم کنید، جوری رفتار کنید که حریف از بزرگی شما بترسد، باید به خود تلقین کنید که این مبارزه را حتماً خواهید برد. البته هدف ما این نیست که حریف را کوچک ‏بشمارید لیکن حرف ما این نیست که قویتر از رقیبتان ظاهر شوید مدام حواستان‏ را جمع و تمرکز کنید زیرا در مقابل شما جسمی بیجان نیست بلکه کسی که در مقابل شماست یک رزمی کار است. به خاطر دلیل داشتن تمرکز در رینگ مبارزه بسیار حیاتی و مهم بوده و نقش اصاصی در پیروزی یا شکست شما ایفا می کند.

– داشتن سرعت عمل بالا:

شما باید بسیار بر تکنیک های رزمی مربوط به رشته خود تسلط کامل داشته باشید که در حافظه عضلانی شما قرار بگیرد و مانند غریضه عمل کنند. زمانی که بر تکنیک ها مسلط شدید باید سرعت عمل خود را بالا و بسیار تقویت کنید چونکه می توانید در رینگ مبارزه در یک چشم به هم زدن با حمله ای غافلگیر کننده حریف خود را شکست بدهید.

– تمرین رقص پا:

شما باید در میدان مبارزه و جلوی تماشاگران جوری حرکت کنید که انگار در یک کشتی وسط اقیانوسی طوفانی گرفتار شده اید. حال باید با تغییر موقعیت خود فرصت ضربه زدن حریف را کاهش دهید. همچنین این کار سبب می شود که حریف تان احساس گیچی کرده و شما بتوانید ضربه تمام کننده ای را به او بزنید.

– کیاپ کشیدن:

کیاپ کشیدن یعنی بیرون دادن هوای شش ها همراه صدا هنگام وارد کردن ضربه به حریف. کیاپ کشیدن دارای سه مزیت می باشد. اول اینکه، قدرت تان را بالا می برید، دوم اینکه حواس رقیبتان را پرت می کند و در آخر سبب ایجاد ترس و دستپاچگی حریف تان می شود.

– زدن ضربه به قسمت های حساس بدن رقیب:

شما نباید خود را با زدن ضربه های الکی و بیهوده خسته کنید زیرا این کار نه تنها تاثیری بر روی حریف ندارد بلکه نیرو و زمان شما را نیز از بین می برد. طوری باید عمل کنید که هر ضربه ‏ای را که به سمت حریف پرتاب می‏ کنید حتماً به هدف مورد نظر بخورد، یعنی به جای صد ضربه بیهوده تلاش کنید از یک ضربه حساب شده و کاری استفاده کنید و سپس به بدن حریف وارد کنید که در غیر اینصورت مبارزه شما طولانی و خسته کننده خواهد بود. به طور خلاصه، در صورتی که در مورد ضربه ای که می خواهید بزنید کامل مطمئن نیستید هیچگاه آن را نزنید حتی در صورتیکه نیم درصد شک داشته باشید.

– مبارزه کردن با تمام قدرت:

برای اینکه شما قادر باشید که رقیبتان تان را در همان اول مسابقه شکست دهید باید با تمام قدرت و سرعت خود مبارزه کنید که انگار رقیب تان، دشمن واقعی شما هستش. علاوه بر آن به خاطر داشته باشید که هیچگاه در مبارزه اجازه ندهید احساسات عاطفی بر مغز شما مسلط شود در اینصورت شکست شما حتمی خواهد بود. علاوه بر آن،  به یاد داشته باشید که تمام هدف یک جنگجو پیروز شدن است نه شکست خوردن، حال برای ‏پیروز شدن باید از تمامی امکانات خود استفاده کنید تا بتوانید حریف تان را شکست دهید. گاهی برای یک مسابقه باید سال ها تلاش کرد تا در میادین جهانی خود را بتوانید نشان دهید. پس هیچگاه، هیچ موقیتی را از دست ندهید و هر چه دارید رو کنید.

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/07/danlod.png

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!