احمد صافی: کاراته از درون لطمه می‌خورد

Rate this post

احمد صافی: کاراته از درون لطمه می‌خورد

سرمربی پیشین تیم ملی کاراته، گفت: به تعویق افتادن انتخابات ریاست فدراسیون به سود کاراته نبود و متاسفانه برخی تصمیمات و رفتارها از درون خانواده به این رشته پرمدال لطمه می‌زند.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری مهر، احمد صافی در خصوص تعویق مجمع انتخابات فدراسیون کاراته با بیان مطلب فوق گفت: من فکر می‌کنم با گذشت نزدیک به ۴۰ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی باید تصمیمات بهتری در حوزه ورزش اتخاذ شود ولی همچنان نیاز داریم عمیق‌تر فکر کرده و برنامه ریزی دقیق‌تری در این بخش داشته باشیم.

وی ادامه داد: به نظر می رسد توجه وزارت ورزش به رشته های تیمی و بخصوص المپیکی بیش از سایر رشته های ورزشی است و از این بابت کاراته که در سالهای قبل پرچمدار مدال آوری در بازیهای پراهمیت آسیایی بوده، لطمه خورده است.

این کارشناس کاراته افزود: اینکه چرا کاراته ایران در سالهای قبل حرکت رو به جلو نداشته، نگران کننده است. چرا باید کشورهای دیگر از کاراته ایران پیشی بگیرند ولی ما در ۱۰ سال گذشته فدراسیونی با استراتژی مشخص و با برنامه نداشته باشیم و همیشه در کش و قوس رفت و آمد مدیران و اختلاف نظر درونی باشیم.

صافی با انتقاد از حضور پرتعداد کاندیداها در انتخابات، تصریح کرد: معیارها و شرایط ثبت نام کاندیداها باید تغییر کند. با بررسی سطحی لیست نفراتی که برای نشستن روی صندلی ریاست فدراسیون کاراته ثبت نام کرده اند متوجه می شویم که چند نفر توانایی این کار را دارند. چرا افرادی که در انجام کارهای عادی خود عاجزند باید برای تصمیم گیری در کاراته ورود کنند؟ باید استانداردهای این بخش مورد بازبینی قرار گیرد.

وی در مورد زمان مناسب برگزاری مجمع هم گفت: تصمیم گیرنده اصلی مسئولان وزارت ورزش هستند و باید ببنیم چه زمانی کارها برای برگزاری مجمع انجام می شود ولی به نظر من باید در مدت یک هفته تکلیف کار مشخص شود. البته با توجه به آغاز المپیک و حضور مسئولان ورزش در این بازی‌ها بعید می دانم به این زودی‌ها شاهد برگزاری مجمع باشیم.

سرمربی پشین تیم ملی کاراته در پایان تاکید کرد: این درست است که مجمع به تعویق افتاد ولی حضور یک سرپرست کاربلد در فدراسیون باعث شده از این بابت نگرانی نداشته باشیم. امور فدراسیون بخصوص برنامه های تیم های ملی به خوبی در حال پیگیری است و شاید هم این را به فال نیک بگیریم تا طباطبایی یک اثر ماندگار از خود در کاراته به جای بگذارد.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!