شرایط و قوانین استفاده

Rate this page

شرایط و قوانین استفاده

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی تک رزم به دقت مطالعه فرمایید .

ورود کاربران به وب‏‌سایت تک رزم هنگام استفاده از پروفایل شخصی ، طرح‏‌های تشویقی و سایر خدمات ارائه شده توسط تک رزم به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات تک رزم است . توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین از سوی کاربر است .

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های تک رزم منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است .

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با وارد کردن اطلاعات خود به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات تک رزم اقدام نماید .

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات تک رزم استفاده می‏‌کنید ، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به تک رزم ایمیل می‏‌زنید ، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد ، شما موافقت می‌‏کنید که تک رزم به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی ، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد .

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات تک رزم ، مانند متن ، گرافیک ، آرم ، آیکون دکمه ، تصاویر ، ویدئوهای تصویری ، موارد قابل دانلود و کپی ، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط تک رزم جزئی از اموال تک رزم محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار تک رزم است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی ، حق پیگرد قانونی را برای تک رزم محفوظ می‏‌دارد .

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما ، پایگاه رسمی این سایت (www.takrazm.com) است. کلیه راه های ارتباطی و پشتیبانی از این طریق به شما اطلاع رسانی می شود .

همچنین برای دریافت اطلاعات مربوط به خرید ، پرداخت وجه و تحویل کالا به بخش های مربوطه مراجعه فرمایید :

 

چجوری بخرم؟   |   چجوری پرداخت کنم؟   |   چجوری تحویل بگیرم؟

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!