تیم کوراش نایب قهرمان جوانان جهان شد

Rate this post

تیم کوراش نایب قهرمان جوانان جهان شد

تیم ملی جوانان ایران با حضور در مسابقات جهانی کوراش در هندوستان عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری فارس، تیم ملی کوراش جوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی هندوستان با کسب 2 طلا، 3 نقره و یک برنز به مقام نایب قهرمانی رسید.

تیم ملی جوانان کشورمان که با ترکیب عبدلوهاب وهابیان، جعفر فیروزآبادی، پرویز ولی زاده، قاسم باغچقی، جواد مرادی، فرزین شاهباز، امیرحسین قاسمی، علی محمد بریمانلو و محمد خسروی با هدایت رضا مهنان سرمربی این تیم در رقابت های جهانی جوانان کوراش دنیا حاضر شده بود.

تیم ازبکستان با 5 طلا  3 نقره و 1 برنز به عنوان قهرمانی رسید و ژاپنی ها نیز با 1 نقره و 1برنز بر سکوی سوم این دوره از مسابقات ایستادند.

جواد مرادی در وزن 81- کیلوگرم و قاسم باغچقی در وزن 90- کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شدند. عبدلوهاب وهابیان، امیرحسین قاسمی و جعفر فیروزآبادی به ترتیب در اوزان 100- ,100+ کیلوگرم و 66- کیلوگرم موفق شدند مدال نقره را بدست آورند و علی محمد بریمانلو نیز تک مدال برنز ایران را بدست آورد.

در این دوره از مسابقات خسرو دلیر به عنوان سرپرست تیم اعزامی، علی معلومات و حسین علی اکبری بعنوان مربی و رضا مهنان به عنوان سرمربی تیم ملی ایران را هدایت کردند. رضا نصیری نژاد(مسئول کوراش کشورمان) نیز از نزدیک این مسابقات را شاهد بوده است.

منبع خبر : خبرگزاری فارس

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!