درخشش ملی‌پوشان موی تای ایران در نخستین روز

Rate this post

درخشش ملی‌پوشان موی تای ایران در نخستین روز

رقابت‌های جام جهانی موی تای با کسب یک مدال برنز برای کشورمان آغاز شد.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری تسنیم، معصومه تاجیک اولین نماینده کشورمان در مصاف با حریف نامدار فرانسوی در وزن 54- کیلوگرم با وجود ارائه بازی بسیار خوب مغلوب حریف خود شد. سعیده غفاری دومین بانوی ملی‎پوش بلندقامت کشورمان در رده وزنی 60- کیلوگرم در مقابل حریف اوکراینی قرار گرفت و مقتدرانه توانست برحریف اوکراینی پیروز شود و به جمع چهر نفربرترین رده وزنی برسد.

کاوه سلیمانی دارنده مدال طلای بازی‎های ساحلی آسیایی 2016 ویتنام در مقابل حریفی از ترکیه قرار گرفت و با اجرای بازی‎هایی بسیار تکنیکی و زیبا در جدول پرترافیک وزن 67- کیلوگرم بزرگسلان در جمع هشت نفر برتر این رده قرار گرفت.

آرش دلیخون نماینده وزن 60-کیلوگرم جوانان در گروه سنی جوانان چهارمین نماینده ایران طی سه راند بازی جذاب حریف ازبک خود را مغلوب و به جمع چهار نفر برتر وزن خود رسید. پنجمین نماینده ایران در اولین روز از آغاز رسمی این دوره از رقابت‎ها فاطمه یاوری در وزن 51-کیلوگرم طی سه راند مبارزه شانه به شانه در نهایت مغلوب حریف لهستانی خود شد و به مدال برنز این وزن بسنده کرد.

آخرین نماینده ایران در روز نخست مسابقات حسین نصیری در وزن 51- کیلوگرم بزرگسلان در مصاف با حریف ازبک خود به پیروزی دست یافت و به جمع چهار نفر برتر وزن خود رسید.

در ادامه این رقابت ها امروز سعیده غفاری در وزن 60-کیلوگرم به مصاف آنبل روسی و امیرحسین اکبری در وزن 54- کیلوگرم جوانان به مصاف انگیلیویل الکیل از کشور ترکیه، سجاد ستارنژاد 57-کیلوگرم جوانان در برابر محمت الکیلز ترک، آرش دلیخون در وزن 60-کیلوگرم جوانان به مصاف آیان اورینبای قزاق ،علی محرابی نماینده وزن 63.5-کیلوگرم جوانان به مصاف روسلان زایوکان قزاقستانی ، سید محمدرضا انصاری نماینده وزن 71- کیلوگرم جوانان به مصاف آندراس سهواکس از کشور کزوو،مهدی شمعی در وزن 81- کیلوگرم جوانان به مصاف ماهاسون توکر از ترکیه، جمال مدنی در وزن 57- کیلوگرم بزرگسالان به مصاف مخممادجون کوچکورو ازبکستانی، مهرداد صیادی در وزن 63.5-کیلوگرم بزرگسالان به مصاف بخزودآمانوول ازبک و کاوه سلیمانی در وزن67-کیلوگرم بزرگسالان ازایران به مصاف علی نظری ازافغانستان خواهندرفت.

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!