کاروان ۲۵ نفره جودو راهی تاشکند می شود

Rate this post

تیم ملی جودو کشورمان در دو بخش مردان و زنان برای حضور در بیست و پنجمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا عصر امروز راهی تاشکند می شود .

این دوره از رقابتها ۲۷ فروردین ماه به میزبانی ازبکستان در تاشکند آغاز و سه روز طول می کشد . بر همین اساس کاروان اعزامی کشورمان با ۲۵ نفر عصر امروز راهی استانبول شده و پس از توقفی چند ساعته از آنجا به تاکشند می رود .

تیم ملی ایران را در بخش مردان ناصر ناصری پور ، علیرضا خجسته ، محمد محمدی بریمانلو ، وحید بنا ، مهدی فتحی پور ، سعید مولایی ، سعید مرادی ، جواد محجوب و احمد ناقدی حسین زاده  تشکیل می دهند .

محمد منصوری ، احمد کاظمی ، حامد ملک محمدی و مسعود خسروی نژاد به عنوان کادر فنی و محمدرضا رودکی به عنوان مدیرفنی این تیم را همراهی خواهند کرد .

تیم ملی بانوان نیز با ترکیب  طاهره آذرپیوند در وزن ۴۸- کیلوگرم ، الهام بهرامی در وزن ۵۲- کیلوگرم ، دنیا آقایی در وزن ۶۳ کیلو گرم و زهرا باقری در وزن ۷۸ کیلوگرم با هدایت محبوبه خورشیدی و سرپرستی صدیقه کعبی زاده در رقابت های قهرمانی آسیا به روی تاتامی خواهند رفت .

رشید خدابخش به عنوان سرپرست فدراسیون و علی محمد عزیزی به عنوان داور و نماینده وزارت ورزش این تیم را همراهی خواهند کرد .

طبق برنامه اعلام شده از سوی اتحادیه جودو آسیا پنجشنبه ۲۶ فروردین ماه قرعه کشی مسابقات ساعت ۱۶ ، سمینار هماهنگی داوران ساعت ۱۷ و قرعه کشی اوزان روز نخست ساعت ۱۸ در هتل «مرکز» برگزار خواهد شد . در روز نخست این رقابتها جمعه ۲۷ فروردین ماه جودوکاران ۶۰- ، ۶۶- و ۷۳- کیلوگرم بخش مردان و ۴۸- ، ۵۲- ، ۵۷- و ۶۳- کیلوگرم بانوان به دیدار رقبای خود می روند .

در روز دوم این رقابت ها شنبه ۲۸ فروردین ماه با برگزاری مبارزات اوزان ۸۱- ، ۹۰- ، ۱۰۰- و ۱۰۰+ کیلوگرم در بخش مردان ، ۷۰- ، ۷۸- و ۷۸+ کیلوگرم زنان پیگیری شده و یکشنبه ۲۹ فروردین ماه هم مسابقات بخش تیمی برگزار می شود .

منبع : خبرگزاری مهر

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!