تکواندوکاران نوجوان ایران راهی ترکیه می شوند

Rate this post

تکواندوکاران نوجوان ایران راهی ترکیه می شوند

اعضای تیم های تکواندو نوجوانان در دو بخش دختران و پسران برای اخذ روادید سفر به کانادا باید از طریق سفارت این کشور در ترکیه اقدام کنند.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری مهر، یازدهمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان طی روزهای آبان تا اول آذرماه به میزبانی کانادا در شهر «بورنابی» برگزار خواهد شد و تیم‌های دختران و پسران کشورمان با ترکیبی کامل در این دوره از رقابتها به میدان می روند.

به دلیل آنکه کانادا در تهران سفارت ندارد، باید کشوری ثالث برای اخذ روادید انتخاب شود که مسئولان فدراسیون تکواندو ترکیه را به همین منظور انتخاب کردند. کادر فنی تیم های نوجوانان کشورمان با برگزاری رقابتهای انتخابی ترکیب نفرات اصلی را نیز به همین منظور مشخص کردند.

از سوی سفارت کانادا در ترکیه ۱۵ مهرماه برای حضور نمایندگان کشورمان تعیین شده و به همین منظور تیم های اعزامی کشورمان یک روز قبل از این تاریخ راهی آنکارا می‌شوند. برنامه ریزی اعزام به ترکیه به صورتی است که تکواندوکاران بعد از حضور در سفارت راهی تهران شده تا تمرینان خود را پیگیری کنند.

متاسفانه فدراسیون تکواندو مدت زمان زیادی را برای آماده سازی تیم ملی از دست داد و کادر فنی تیم نوجوانان در بخش پسران از زمانی که مسئولیت کار را برعهده گرفت، چیزی نزدیک به ۶۰ روز زمان برای آماده سازی نوجوانان در اختیار داشت.

دوره قبلی این مسابقات سال ۲۰۱۴ به میزبانی چین تایپه برگزار شد که تیم پسران با یک طلا ، یک نقره و یک برنز در مکان چهارم ایستاد و تیم دختران با یک طلا، یک نقره و دو برنز عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!