حریفان تکواندوکاران ایران در رقابت های یونان مشخص شدند

Rate this post

حریفان تکواندوکاران ایران در رقابت های یونان مشخص شدند

به گزارش تک رزم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تکواندو، این رقابت ها در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان و با حضور 230 تکواندوکار شروع می شود.
مسابقات رده سنی نونهال از روز گذشته , جمعه , در شهر «تسالونیکی» یونان آغاز شد. امروز در دومین روز این رقابت‌ ها تکواندوکاران هشت وزن در بخش زنان و مردان و در رده سنی بزرگسالان روی شیاپ ‌چانگ به رقابت می پردازند.
«آرمین هادی ‌پور» در وزن منهای 54 کیلوگرم، «فرزان عاشورزاده» در وزن منهای 58 کیلوگرم، «مهدی خدابخشی» در وزن منهای 80 کیلوگرم، «سجاد مردانی» در وزن به اضافه 78 کیلوگرم و «کیمیا علیزاده» در وزن منهای 62کیلوگرم به مصاف حریفانشان می روند.
هادی‌ پور پس از یک دور استراحت باید با برنده دیدار دو نماینده یونان مبارزه کند. عاشورزاده هم یک دور استراحت خواهد داشت و سپس با یکی از نمایندگان بلغارستان و یا انگلیس رقابت می کند.
خدابخشی دیگر نماینده کشورمان نیز پس از یک دور استراحت برابر یکی از تکواندوکاران یونان و یا اسپانیا قرار می گیرد و مردانی در ادامه رقابت ها با برنده دیدار نیوزیلند و انگلیس مبارزه خواهد کرد.
همچنین علیزاده که در یک وزن بالاتر از وزن تخصصی اش روی شیاپ چانگ خواهد رفت، در وزن منهای 62 کیلوگرم در نخستین گام با «گابریلا داجنوس» از لهستان دیدار می ‌کند و در صورت پیروزی باید با «هدایا ملک» مصری که از طریق رنکینگ سیستم، سهمیه المپیک ریو را بدست آورد و هم‌ اکنون نفر سوم رنکینگ المپیکی وزن دوم است، رقابت‌ کند.
هدایت تیم ملی کشورمان در گروه مردان به عهده بیژن مقانلو سرمربی، مهدی بی ‌باک و مهرداد یوسفی به عنوان مربی است و در بخش بانوان مهرو کمرانی هدایت کیمیا علیزاده را در این رقابت‌ ها به عهده دارد.
در رقابت های رده سنی بزرگسالان تورنمنت بین‌المللی یونان به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3 امتیاز برای رنکینگ المپیکی و جهانی تعلق می ‌گیرد.

منبع خبر : خبرگزاری جمهوری اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!