سبک آذران رزم به ثبت رسید

Rate this post

بنیانگذار سبک جهانی آذران رزم از ثبت سبک جدید ورزش رزمی با تصویب وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ورزشهای رزمی خبر داد .

حسین عزتی در گفتگو با خبرنگاران گفت : در راستای بومی سازی ورزش های رزمی ، این ورزش از اول سال جاری با عنوان سبک جهانی آذران رزم فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون در 8 استان کشور از جمله ، تهران ، خوزستان ، ایلام ، کرمان ، بوشهر ، اردبیل و آذربایجان شرقی و غربی دفتر و نمایندگی زیر نظر فدراسیون ورزش های رزمی راه اندازی شده و در خارج از کشور نیز این ورزش در ترکیه ، آذربایجان ، بلغارستان و فنلاند مورد استقبال قرار گرفته و این کشورها نیز این رشته فعالیت خود را آغاز نموده اند .

نماینده رسمی سازمان جهانی بودوکای (Budokai) و (EKF) در ایران هدف از ابداع ، تقویت و توسعه این ورزش را طنین انداز شدن نام ایران در اقصی نقاط دنیا با ورزش های بومی ایرانی عنوان کرد و اظهار امیدواری نمود با توسعه این ورزش بتوانیم گام های عملی در این راستا برداریم .

این استاد رزمی سبک آذران رزم گفت : خوشبختانه اولین مسابقات جهانی این ورزش را در ترکیه با شرکت ورزشکاران 18 کشور با موفقیت برگزار کردیم که امیدواریم سال آتی نیز این مسابقات را تداوم دهیم .

بنیانگذار ورزش رزمی آذران رزم یکی از مزایای مهم این ورزش را حمایت و تحت نظارت انجمن ملی فدراسیون ورزش رزمی عنوان کرد و افزود : با نظارت این انجمن می توان در کشورهای مختلف و ایران مسابقات بین المللی این سبک برگزار کرد .

عزتی ، در پایان گفت : برنامه آتی دست اندرکاران این ورزش رزمی را در سال 95 برگزاری مسابقات کشوری و استان در استان های مختلف و برگزاری فستیوال بین المللی در شهرستان اهر به منظور شناساندن استعدادهای ورزشی منطقه ارسباران ذکر کرد .

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!