عباسعلی: نگران نیستم که در المپیک ۲۰۲۰ سی ساله خواهم بود

Rate this post

عباسعلی: نگران نیستم که در المپیک ۲۰۲۰ سی ساله خواهم بود

ملی‌پوش کاراته بانوان گفت که باید برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ از هم اکنون کار را شروع کرد.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری تسنیم، حمیده عباسعلی درباره اضافه شدن رشته کاراته به المپیک 2020 توکیو عنوان کرد:  نگران این موضوع نیستم که در المپیک 2020 سی‌ساله خواهم بود زیرا معتقدم در این سن است که یک ورزشکار و به ویژه یک کاراته‌کا به پختگی می‌رسد. همیشه یکی از آرزوهایم حضور در المپیک بوده که خوشبختانه این موضوع با المپیکی شدن این رشته محقق شده است.

وی ادامه داد: هیچ فردی از فردای خودش خبر ندارد اما با این حال تمام تلاشم را می‌کنم تا در المپیک 2020 نماینده کاراته کشورم باشم. فضای المپیک با تمام مسابقات متفاوت است و اگر به دنبال موفقیت در این بازی‌ها هستیم باید از همین حالا برنامه‌‌ریزی داشته باشیم.

ملی‌پوش بانوان کاراته اظهار داشت: باید از همین حالا برای تمام مسابقات تا المپیک برنامه داشته باشیم و با عزمی همه جانبه و همدلی برای حضوری قدرتمند آماده شویم. از همین حالا برای حضور در این میدان برنامه دارم و سعی می‌کنم طبق برنامه‌ پیش برویم. هدف نزدیک‌ترم حضوری قدرتمند در رقابت‌های جهانی اتریش است.

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!