قرعه سخت نمایندگان ایران در بخش ساندا

Rate this post

قرعه سخت نمایندگان ایران در بخش ساندا

سانداکاران جوان ایران در رقابت‌های ووشو قهرمانی جوانان جهان رقبای خود را شناختند.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری مهر، رقابت های ووشوی قهرمانی جوانان جهان از امروز (پنجشنبه) در شهر «بورگاس» بلغارستان آغاز می شود و پسران و دختران ووشوی ایران در دو بخش ساندا و تالو به مصاف حریفان می روند.

قرعه کشی این رقابتها ساعاتی قبل برگزار شد و نمایندگان کشورمان در قرعه ای سخت به مصاف رقبای خود می روند. بر همین اساس در وزن ۴۸-کیلوگرم دختران کوثر میرزا حسینی پس از استراحت در دور نخست در ادامه با نماینده هند روبرو می شود. وی در صورت پیروزی به نیمه نهایی راه پیداکرده و باید با حریفی از چین پیکار کند.

فاطمه ویسی در وزن ۵۲- کیلوگرم پس استراحت در دور نخست در ادامه با سانداکاری از آمریکا مصاف خواهد داد. مائده هاشمی دروزن ۶۰- کیلوگرم، در نخستین گام به مصاف حریفی از چین خواهد رفت.

اما در بخش پسران و در وزن ۶۰- کیلوگرم، حمیدرضا سهندی در نخستین گام به مصاف حریفی از ویتنام می رود و در ادامه با برنده هند و مصر روبرو می شود. آرمین افراز در وزن ۶۵- کیلوگرم، ابتدا با سانداکار لبنانی مصاف می دهد و در دور دوم با برنده ازبکستان و ایتالیا مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۷۰- کیلوگرم کیلوگرم، یوسف صبری دور نخست استراحت دارد و در دور دوم و در رقابتی دشوار با ووشوکار روسیه ای رقابت می کند.محمدمهدی گرشاسبی در وزن ۷۵- کیلوگرم، ابتدا با حریفی از رومانی دیدار خواهد کرد و در صورت پیروزی با برنده نماینده یونان و روسیه مصاف می دهد. در وزن ۸۰-کیلوگرم، فرشاد نظرنیا ابتدا استراحت دارد و سپس با نماینده قدرتمند چین روبرو می شود.

این دوره از رقابتها تا ۱۲ مهرماه ادامه خواهد داشت.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!