ندری:‌ توجیه نمی‎کنم اما چون مسابقه بین‎المللی نداشتیم، موفق نشدیم

Rate this post

ندری:‌ توجیه نمی‎کنم اما چون مسابقه بین‎المللی نداشتیم، موفق نشدیم

نماینده ۱۰۰+ کیلوگرم جودوی ایران در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو پس از شکست در دیدار رده‌بندی مقابل نماینده قدرتمند ژاپن گفت: بهانه‌ای ندارم، نتوانستم.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری تسنیم، حمزه ندری نماینده نابینایان و کم بینایان ایران در دیدار رده‎بندی دسته 100+ کیلوگرم بازی‎های پارالمپیک 2016 ریو مقابل نماینده ژاپن شکست خورد و از رسیدن به مدال باز ماند.

وی در این خصوص گفت: شرمنده شدم، سختی‎های زیادی کشیدیم اما متاسفانه نتوانستیم نتیجه بگیریم.

نماینده جودوی ایران در بازی‎های پارالمپیک 2016 ریو با واکاوی علل شکست در این دوره از رقابت‎ها، گفت: یکی از مشکلات ورزش ایران و به خصوص ورزش جانبازان و معلولان حضور اندک در رقابت‎های بین‌المللی است.

وی افزود: ورزش جانبازان و معلولان در این زمینه بیشترین مشکل را دارد و ما تقریبا بدون انجام مسابقه بین‎المللی گام به بازی‎های پارالمپیک گذاشته‎ایم. در چند ماه گذشته سختی‎های زیادی کشیدیم و فدراسیون جانبازان و معلولان سنگ تمام گذاشت، اما چون مسابقه بین‎المللی نداشتیم، موفق نشدیم.

نماینده جودو ایران گفت: با بسیاری از حریفان در بازی‎های پارالمپیک 2016 ریو برای نخستین بار بود که روبرو می شدیم در حالی که همه حریفان ما بارها در مسابقات مختلف با یکدیگر بازی کرده‎اند. توجیه نمی‎کنم و بهانه ای نیز ندارم، اردوهای خوبی برگزار شد و نمایندگان جودو ایران در بازی‌های پارالمپیک 2016 ریو همه تلاش خود را به کار بستند، اما موفق نشدیم.

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!