پورشیب: برای حضور در رقابت‌های جهانی باید مبارزات تدارکاتی داشته باشیم

Rate this post

پورشیب: برای حضور در رقابت‌های جهانی باید مبارزات تدارکاتی داشته باشیم

ملی‌پوش کاراته کشورمان گفت: با توجه به دیر رسیدن ویزا ملی‌پوشان نتوانستند برای حضور در رقابت‌های پرتغال بلیت تهیه کنند و به‌همین دلیل به این سفر نرفتیم.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری تسنیم، ذبیح‌الله پورشیب در مورد منتفی شدن سفر تیم ملی کاراته به پرتغال گفت: ویزای اعضای تیم ملی دیر آمد و نتوانستند بلیت تهیه کنند. به‌هر صورت پیش از رقابت‌های جهانی باید در تورنمنت‌های تدارکاتی حاضر شویم تا نقاط قوت و ضعف‌مان را تقویت کنیم. امیدوارم شرایط برای اجرا این برنامه فراهم شود.

وی ادامه داد: حالا رقابت‌های آلمان و مسابقات ارومیه پیش روست که این دو میدان می‌تواند فضای خوبی برای محک خوردن تیم ملی باشد. البته شاید پیش از رقابت‌های آلمان به یک تورنمنت خارجی دیگر اعزام شویم. حضورمان در رقابت‌های کاراته وان ترکیه نیز هنوز مشخص نیست، زیرا با توجه به مشکلات امنیتی که در این کشور وجود دارد، شرایط چندان مناسب نیست.

ملی‌پوش کاراته کشورمان در مورد نحوه فیکس شدن تیم اعزامی به پیکارهای جهانی اتریش نیز اظهار داشت: شرایط تقریباً مشخص است. از ابتدا چند فاکتور برای این موضوع مطرح شده بود. اول اینکه در رقابت‌های قهرمانی کشور و مسابقات انتخابی موفق باشیم و در گام بعدی نیز آمادگی جسمانی و نحوه حضور در تمرینات و اردوها مورد بررسی قرار می‌گیرد. در کنار این موارد رقابت‌های برون مرزی و نحوه عملکرد بچه‌ها در این مسابقات نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی در خاتمه تصریح کرد: خوشبختانه در گام اول توانستم در رقابت‌های قهرمانی کشور موفق باشم و در مرحله بعد نیز در رقابت‌های انتخابی عملکرد خوبی داشتم. از لحاظ تمرین و آمادگی جسمانی نیز در شرایط خوبی قرار دارم و حالا دیگر همه چیز بسته به تشخیص کادر فنی است. به هر صورت امیدوارم بتوانم در اتریش نماینده کشورم باشم و مطمئن باشید در این میدان تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین نتیجه را بگیرم.

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!