کریمی : پتانسیل موفقیت بانوان در ورزش‌ رزمی بالاست

Rate this post

نایب رئیس بانوان فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت : موفقیت‌هایی نظیر کسب مدال‌های رنگارنگ در کیک بوکسینگ نشان دهنده پتانسیل بالای بانوان برای درخشش در میادین جهانی است .

میترا کریمی عنوان کرد : خوشبختانه در ماه‌های اخیر شاهد درخشش ورزشکاران سبک‌های مختلف در میادین بین المللی بودیم و به طور مثال بانوان کیک بوکسینگ کار فدراسیون رزمی موفق شدند در جریان رقابت‌های جهانی این رشته که به میزبانی اسپانیا برگزار شد به مدال‌های رنگارنگی دست پیدا کنند ، البته موفقیت تیم بانوان اعزامی به رقابت‌های «او اسپرت» هم قابل تقدیر است .

وی ادامه داد : این موفقیت‌ها نشان‌دهنده پتانسیل بالای این فدراسیون برای کسب مدال در میادین بین المللی است و در همین راستا جهت حضور در بازی‌های ساحلی و دیگر بازی‌ها برنامه‌های ویژه‌ای داریم ؛ به‌طور مثال اواخر هفته گذشته رقابت‌های انتخابی سبک پنچاک سیلات را به میزبانی گلستان برگزار کردیم که این مسابقات نیز از لحاظ میزبانی و داوری و مسائل این چنینی در حد قابل قبولی برگزار شد .

نایب رئیس بانوان فدراسیون ورزش‌های رزمی در ادامه اظهار داشت : از ابتدای حضور در این فدراسیون در کنار بخش قهرمانی به توسعه همگانی رشته‌های مختلف نیز توجه ویژه‌ای داشتیم و همان طور که شاهد هستید ، فدراسیون رزمی با مدیریت محمود رشیدی به عنوان بهترین فدراسیون از لحاظ توسعه ورزش در بخش همگانی انتخاب شد که این موضوع برای همه اهالی این فدراسیون افتخار بزرگی محسوب می‌شود .

وی گفت : در بخش بانوان نیز توجه ویژه‌ای به این بخش وجود دارد و در همین راستا در سال جاری 4 بار شورای راهبردی بانوان فدراسیون تشکیل شده است . در کنار این موضوع کارگروه‌های مختلفی در راستای پیشرفت و توسعه بخش بانوان داشتیم که اتفاقا مورد استقبال مسئولان بانوان سبک ها و هیئت ها نیز قرار گرفته است . به هر صورت امیدوارم که بتوانیم با تدوین برنامه‌های مناسب و البته اجرای مناسب آنها به توسعه این رشته در دو بخش قهرمانی و همگانی کمک کنیم .

منبع : خبرگزاری تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!