رشیدی رئیس فدراسیون آسیایی

Rate this post

رشیدی رئیس فدراسیون آسیایی

به گزارش تک رزم به نقل از ایرنا از فدراسیون ورزش های رزمی؛ مجمع آسیایی رشته رزمی و سنتی وکتورین ویتنام از صبح امروز پنجشنبه با حضور هیانگ رییس فدراسیون جهانی این رشته در هتل المپیک تهران آغاز و در این مجمع برای ریاست فدراسیون آسیایی این رشته رای گیری شد.
با رای اعضای مجمع فدراسیون آسیایی رشته وکتورین، محمود رشیدی رئیس فدراسیون ورزش های رزمی ایران به مدت 5 سال به عنوان رئیس فدراسیون آسیایی وکتورین انتخاب شد.
وکتورین رشته رزمی سنتی ویتنام محسوب می شود و از سال 2022 در بازی های آسیایی حضور خواهد داشت.
شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک نیز که در این مراسم حضور داشت، در سخنانی گفت: ورزش پل ارتباطی ملتها و دولت ها بوده و میزبانی چنین نشستهایی جدای از نشان دادن توانمندی ایران در میزبانی رقابتهای بین المللی توانمندی ورزش ما را در میزبانی نشستهای مهم نشان می دهد.
شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیپک ضمن خوش آمدگویی به اعضای فدراسیون آسیایی وکوتورین افزود: به همه عزیزان و آقای هوانگ که به کشور عزیزمان آمدند خوش آمد می گویم امیدوارم جلسه خوبی داشته باشیم.
وی ادامه داد: بدون ترید برگزاری چنین نشست هایی در توسعه وافزایش روابط بین کشور ها و دولت و ملت نقش بسزایی دارد بخصوص که دبیران کل المپیک کامبوج و ویتنام هم حضور دارند جا دارد از حمایت های وزارت ورزش از فدراسیون رزمی تشکر کنم . ایران با تاریخ چند هزار ساله خود ورزش های رزمی در آن بسزایی دارند.
دبیر کل کمیته ملی المپیک تصریح کرد: دراین بین رشته های رزمی نیز جایگاه ویژه ای خواهند داشت و میزبانی این مجمع نشان می دهد ایران جدایی از میزبانی خوب رقابتهای های بین المللی می تواند میزبان خوبی برای برگزاری چنین نشست هایی باشد و در خاتمه ضمن حمایت از فداسیون رزمی و همچنین ووکوتورین امیدواریم فدراسیون جهانی حمایت های لازم را برای رشد و توسعه این رشته در کشورمان داشته باشد.

منبع خبر : خبرگزاری جمهوری اسلامی

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!