اسدپور: بازی‌های جاکارتا حکم المپیک آسیایی را دارد

Rate this post

اسدپور: بازی‌های جاکارتا حکم المپیک آسیایی را دارد

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از باشگاه خبرنگاران، فاطمه اسدپور سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان بیان کرد: بازی‌های ۲۰۱۸ جاکارتا حکم المپیک آسیایی را دارد و تمام تیم‌ها برای کسب سکوی قهرمانی در این بازی‌ها می‌جنگند.

او ادامه داد: در رشته پومسه به غیر از ایران ۷ کشور دیگر هستند که از مدعیان کسب مدال و قهرمانی بوده و ما باید برای رسیدن به سکو‌ها تمام توان مان را به کار بگیریم و کار دشواری در پیش داریم.

سرمربی تیم ملی پومسه بانوان افزود: در این دوره‌ای بازی ها، رقابت‌ها به صورت تک حذفی برگزار می‌شود و از مرحله نیمه نهایی به بعد ورزشکاران علاوه بر اجرای پومسه استاندارد باید ورزشکاران در نیو پومسه هم مبارزه کنند.

اسدپور تصریح کرد: در این دوره از بازی‌ها سبک‌های جدیدی به رقابت‌ها اضافه شده که ما تلاش کردیم بر اساس همین سبک‌ها نفرات تیم را انتخاب کنیم که بتوانند از عهده این کار بر بیایند.

او عنوان کرد: اردوی آمادگی برای حضور در بازی‌های آسیایی بلافاصله بعد از رقابت‌های قهرمانی آسیا از ۱۲ خردادماه با حضور ۸ ملی پوش آغاز شد و پس از آن ۴ ورزشکار را انتخاب کردیم و به دلیل مصدومیت یکی از نفرات حذف شد و با سه ملی پوش راهی جاکارتا می‌شویم.

او ادامه داد: مرجان سلحشور در بخش تیمی و انفرادی، فاطمه حسام و مهسا صادقی در بخش تیمی با حریفان خود مبارزه می‌کنند و امیدواریم که بتوانند در اولین دوره حضور رشته پومسه در بازی‌های آسیایی نتیجه لازم را کسب کنند.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: در چند مرحله تمرینات را برگزار کردیم و ملی پوشان در شرایط آمادگی خوبی به سر می‌برند و امیدوارم بهترین نتیجه را در نخستین حضور پومسه در بازی‌های آسیایی رقم بزنیم.

منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!