اعزام چهار جودوکار به رقابتهای جهانی

Rate this post

اعزام چهار جودوکار به رقابتهای جهانی

تیم ملی جودو ایران با چهار جودوکار به رقابتهای قهرمانی جهان در بوداپست اعزام خواهد شد.

به گزارش فروشگاه ورزشی تک رزم به نقل از خبرگزاری مهر، این دوره از مسابقات طی روزهای ششم تا یازدهم شهریورماه به میزبانی مجارستان در بوداپست برگزار خواهد شد. برای حضور در این رقابتها تاکنون ۶۷۶ جودوکار از ۱۱۳ کشور جهان ثبت نام کرده اند که با توجه به زمان باقی مانده، این تعداد افزایش خواهد یافت.

اما از ایران نیز نام ۵ ایرانی هم در بین اسامی شرکت کنندگان نیز دیده می شود. محمدرشنونژاد، علیرضا خجسته، محمد محمدی بریمانلو، سعید ملایی و رامین صفویه جودوکارانی هستند که برای حضور در این رقابتها روی سایت رقابتها ثبت نام شده اند.

نکته مهم اینکه به دلیل فاصله اندک رقابتهای قهرمانی جهان با مسابقات جوانان جهان، به احتمال زیاد علیرضا خجسته به بوداپست اعزام نخواهد شد و خود را برای حضور در مسابقات جهانی جوانان آماده می کند.

تیم ملی جودو که این روزها به هدایت محمدمنصوری کار آماده سازی را پیگیری می کند، تا اعزام به این رقابتها در اردوهای داخلی تمرین خواهد کرد و به هیچ تورنمنت یا اردوی مشترک بین المللی اعزام نخواهد شد.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!