امید احمدی: قول مدال طلا در رقابت‌های بوکس را می‌دهم

Rate this post

امید احمدی: قول مدال طلا در رقابت‌های بوکس را می‌دهم

احمدی صفا قول مدال طلای مسابقات کشورهای اسلامی را در صورت اعزام به این رقابت‌ها داد.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری ایسنا، امید احمدی صفا یکی از ملی‌پوشان بوکس در رقابت‌های جاده ابریشم بود که توانست مدال برنز این دوره از رقابت‌ها را کسب کند. پیش از اینکه او به تیم ملی اضافه شود به دلیل حضور در رقابت‌های کیک بوکسینگ واکو، از شرکت در رقابت‌های بوکس تا سال ۲۰۱۸ محروم شده بود. پس از پیگیری‌های فدراسیون و قانون بخشش آسیا توانست در تیم ملی بوکس حاضر شود و نتایج خوبی را در تورنمنت جاده ابریشم کسب کند.

ملی‌پوش بوکس در گفت‌وگو با ایسنا، از کسب مدال برنز در تورنمنت جاده ابریشم اعلام رضایت کرد و گفت: در این تورنمنت به بوکسورهای قدرتمندی برخورد کردم که توانستم که مدال برنز پیش بروم. در بازی سوم متاسفانه نتوانستم با وجود یک بازی نزدیک به فینال برسم که خوشبختانه توانستم در بازی آخر با کسب پیروزی این مدال برنز را برای کشورم کسب کنم. سهمیه ایران در کشورهای اسلامی چهار بوکسور است و قول می‌دهم که اگر به این بازی‌ها اعزام شوم مدال طلا را برای ایران کسب کنم.

او در مورد کیفیت اردوهای تیم ملی بوکس در سال جدید گفت: در حال حاضر کیفیت اردوها خوب است و تمرین‌ها را زیر نظر مربی کوبایی ادامه می‌دهیم. کیفیت غذاهای ملی‌پوشان نیز بهتر شده است، نمی‌توان گفت در سطح عالی اما اگر آشپزخانه‌ای که مسئولان قول آن را داده‌اند در فدراسیون راه بیفتد صددرصد مشکل غذا برطرف خواهد شد.

قهرمان دو دوره رقابت‌های بوکس کشوری با بیان اینکه ۲۰ تا ۳۰ روز به رقابت‌های کشورهای اسلامی مانده است خاطرنشان کرد: تا رقابت‌های کشورهای اسلامی وقت زیادی نمانده است و من فکر نمی‌کنم که به اردوی خارج از کشور یا بازی‌های تدارکاتی اعزام شویم. حاضر شدن در بازی‌های آسیایی هم برای کسب آمادگی قبل از رقابت‌های کشورهای اسلامی است. امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی را در این تورنمنت بسیار مهم کسب کنیم.

احمدی صفا با بیان اینکه تمرین‌های تیم ملی بوکس در مجموعه شهید شیرودی برگزار می‌شود، افزود: تمرین‌ها را در این مجموعه ورزشی ادامه می‌دهیم و هر دوشنبه مسابقه‌های درون اردویی داریم تا ملی‌پوشان نقاط ضعف و قوت خود را دریابند. همچنین پنجشنبه‌ها نیز در اردو به روی عموم باز است و هر کسی که بخواهد با ملی‌پوشان مبارزه کند می‌تواند با ایجاد هماهنگی لازم با فدراسیون به اردو بیاید و با بوکسورها به مبارزه و تمرین بپردازد.

منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!