تغییر در ترکیب تیم ملی تکواندو مردان

Rate this post

تغییر در ترکیب تیم ملی تکواندو مردان

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از باشگاه خبرنگاران، تیم ملی تکواندو کشورمان که به تازگی رقابت‌های بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا را پشت سر گذاشته است برای حضور در سومین مرحله رقابت‌های گرندپری سال ۲۰۱۸ آماده می‌شود.

آرمین هادی‌پور، فرزان عاشورزاده، ابوالفضل یعقوبی، میرهاشم حسینی، امیرمحمد بخشی، سروش احمدی، مهدی خدابخشی، عرفان ناظمی، سجاد مردانی و سعید رجبی نفراتی بودند که با تصمیم فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی به اردوی تیم دعوت شدند.

این در حالی است که با تصمیم کادر فنی قرار بود ۶ تکواندوکار در سومین مرحله رقابت‌های گرندپری ۲۰۱۸ در چین تایپه حاضر شوند سعید رجبی به دلیل مصدومیت از ناحیه دست از لیست اعزامی به این دوره از مسابقات حذف شد. همچنین پیش از این فرزان عاشورزاده خواسته بود در این دوره از رقابت‌های گرندپری حضور نداشته باشد که با موافقت کادر فنی همراه بود تا تیم ملی با ۵ ملی پوش راهی چین تایپه شود.

آرمین هادی پور، ابوالفضل یعقوبی، میرهاشم حسینی، مهدی خدابخشی و سجاد مردانی ملی پوشانی هستند که در این دوره از رقابت‌ها به روی شیاپ چانگ می‌روند.

سومین مرحله گرندپری ۲۰۱۸ با حضور ۲۵۶ تکواندوکار از ۶۱ کشور در روز‌های ۲۸ تا ۳۰ شهریورماه به میزبانی کشور چین تایپه برگزار می‌شود.

منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!