تیم ملی با ۷ جودوکار به تونس می‌رود

Rate this post

تیم ملی با ۷ جودوکار به تونس می‌رود

جودوکاران ایران در اولین حضور خود در رقابتهای سال ۲۰۱۸ به مسابقات گرندپری تونس اعزام می‌شوند.

به گزارش فروشگاه ورزشی تک رزم به نقل از خبرگزاری مهر، اولین تورنمنت رسمی سال ۲۰۱۸ جودو با حضور ۳۹۶ جودوکار از ۴۶ کشور طی روزهای ۲۹ دیماه تا اول بهمن در تونس برگزار خواهد شد و تیم ملی کشورمان نیز در این رقابتها شرکت می کند.

تیم اعزامی کشورمان در دو وزن ۶۰- و ۹۰- کیلوگرم نماینده ای در این مسابقات ندارد. قاسم نوری زاده و علیرضا خجسته در وزن ۶۶- کیلوگرم، محمد محمدی بریمانلو در وزن ۷۳- کیلوگرم، سعید ملایی در وزن ۸۱- کیلوگرم، حمیدرضا سجادی فر و رامین صفویه در وزن ۱۰۰- کیلوگرم و جواد محجوب در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم ترکیب تیم اعزامی کشورمان را به این مسابقات تشکیل می دهند.

نکته مهم در این اعزام، حضور سجادی فر، جوان اصفهانی است که هفته گذشته در رقابتهای قهرمانی کشور با غلبه بر همه رقبا مدال طلای ۱۰۰- کیلوگرم را کسب کرد و بلافاصله به اردوی تیم ملی دعوت شد.

شنیده ها حاکی از آن است که تیم ملی کشورمان طی روزهای آینده برای حضور در یک کمپ تمرینی راهی تاشکند شده و از آنجا به تونس می رود.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!