حسین روحانی: در باکو مدعی قهرمانی هستیم

Rate this post

حسین روحانی: در باکو مدعی قهرمانی هستیم

مربی تیم ملی کاراته گفت: رقابت‌های سخت و دشواری در بازی‌های کشورهای اسلامی پیش رو داریم، ولی با وجود نفراتی که در اختیار داریم ثبت بهترین نتیجه دور از دسترس نیست.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری مهر، حسین روحانی درباره آخرین شرایط تیم ملی کاراته، گفت: روزانه چهار ساعت تمرین سخت و فشرده را در دستور کار داریم و همه نفرات با انگیزه موفقیت در رقابتهای پیش رو با همه توان خود در تمرینات حاضر هستند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تا بازیهای کشورهای اسلامی در باکو زمانی نزدیک به ۱۰ روز دیگر پیش رو داریم، برنامه های تمرینی نفرات اعزامی به این رقابتها متفاوت است و کاراته‌کاهای زیر ۲۱ سال نیز با برنامه خاص خود و جدا از آنها تمرین می کنند.

مربی تیم ملی افزود: تاتامی باکو به دلیل حضور رقبای قدرتمندی چون میزبان، مصر، ترکیه، مراکش و تک ستاره ها در تیم های عربستان، ازبکستان، اندونزی، مالزی، قزاقستان، الجزایر، بوسنی و تونس می تواند دشواریهای خاص خود را داشته باشد. ولی باید بدانیم که تیم ایران هم به عنوان تیم سوم جهان و برای ثبت بهترین نتیجه پای به این میدان سخت می گذارد.

روحانی افزود: در جریان تمرینات، علاوه بر کارهای فنی و آماده سازی بدنی، در بحث مسائل روحی، روانی نیز کارهایی انجام شده تا نفرات تیم بتوانند در بهترین شرایط به مصاف خود بروند.

وی در خصوص آنالیز رقبا هم گفت: کادر فنی که برنامه آنالیز تک تک حریفان کاراته کاها در اوزان مختلف را در دستور کار دارند. ولی همه نفرات تیم ما با تجربه هستند و همه حریفان خود را می شناسند. کاراته کاها مسابقات رقبا را دنبال کرده و با تماشای فیلم مبارزات روی نقاط ضعف و قوت آنها کار می کنند.

مربی تیم ملی در پایان به آینده همکاری خود با فدراسیون کاراته اشاره کرد و گفت: با یکی از کشورهای منطقه در حال مذاکره ام و در صورت توافق نهایی و عقد قرارداد شاید از ایران بروم. فعلا که در حال مذاکره هستیم و تا مشخص شدن تکلیف نهایی با تمام توان در خدمت تیم ملی هستم.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!