خیمنز: معیار انتخاب ملی‌پوشان مسابقات قهرمانی کشور است

Rate this post

خیمنز: معیار انتخاب ملی‌پوشان مسابقات قهرمانی کشور است

سرمربی تیم ملی بوکس ایران معیار انتخاب بوکسورهای ترکیب اصلی را مسابقات قهرمانی کشور اعلام کرد.

به گزارش فروشگاه ورزشی تک رزم به نقل از خبرگزاری ایسنا، باربارو فرناندز خیمنز ، با اعلام رضایت از برنامه‌ریزی‌های فدراسیون بوکس ادامه داد: به همراه ملی‌پوشان تمرینات را ادامه می‌دهیم تا سال بعد در بازی‌های آسیایی جاکارتا بهترین نتایج را کسب کنیم. فدراسیون هم استراتژی خوبی را در نظر گرفت که در شهرستان‌ها حاضر شده و تمرینات را ادامه دهیم. دو سفری که به شهرستان‌ها داشتیم از نظر تجربی برای تیم بسیار مناسب بود که جای تشکر دارد.

او افزود: برای هیچ کس پنهان نیست که اصلی‌ترین مشکل ما نبود بازی‌های تدارکاتی است. با استراتژی که فدراسیون اتخاذ کرد این مشکل هم تا حدودی حل شد. با حضور در شهرستان‌ها توانستیم هر دو هفته یک بار با بوکسورهای آن استان مسابقاتی را طراحی کردیم و تا حدود زیادی این مشکل را برطرف کردیم. این برنامه‌ریزی فدراسیون بوکس بسیار مناسب بود و توانستیم برای بوکسورها کسب تجربه کنیم.

سرمربی تیم ملی ایران ادامه داد: هدف اصلی ما کسب تجربه برای بوکسورها بود که با این برنامه‌ریزی فدراسیون تا حد زیادی حاصل شد. ما قدم به قدم پیش می‌رویم تا در نهایت از طریق مسابقات قهرمانی کشور ترکیب اصلی تیم ملی را انتخاب کنیم. امیدوارم در پایان شاهد موفقیت بوکسورهای ایران در بازی‌ها آسیایی جاکارتا باشیم که خواسته‌ قلبی من است.

خیمنز درباره تأثیرات اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران با تیم ملی بوکس کوبا مدعی شد: این اتفاق یکی از بهترین شانس‌ها برای تیم ملی بوکس ایران است که باید قدر آن را بداند. بهترین راه برای کسب تجربه بوکسورها مبارزه با بهترین‌های جهان است. این امکان برای تیم ملی بوکس ایران پیش آمده است تا با بهترین تیم ملی بوکس جهان( تیم ملی کوبا) مبارزاتی را داشته باشد که باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرد.

او در این باره ادامه داد: در این اردو و مبارزات تدارکاتی کسی به فکر برد و باخت یا آسیب رساندن نیست. هدف ما از برگزاری این اردو تنها کسب تجربه برای ملی‌پوشان ایران است. ما باید یاد بگیریم تا سطح فنی خود را بالا ببریم و در این صورت است که می‌توانیم بهترین نتایج را در مسابقات بین المللی کسب کنیم.

خیمنز کوبایی با اعلام رضایت از کادر فنی تیم ملی بوکس ایران اظهار کرد: این سیاستی که فدراسین مبنی بر تعویض کادر فنی گرفته است یک کار مفید است. هدف ما رشد بوکس ایران است و با آمدن مربیان جدید و جوان به ترکیب تیم این مسئله امکان‌پذیر است. یکی از اتفاقات خوبی که در اردوهای استانی ما افتاد آشنایی با مربیان جدیدی بود که حتی میتوانستند در ترکیب کادرفنی تیم ملی قرار بگیرند.

او همچنین با استقبال از آمدن روزبهانی به ترکیب تیم ملی بوکس گفت: من فقط دوبار با احسان روزبهانی برخورد داشته‌ام و از همکاری با او خوشحال می‌شویم. با چیزهایی که شنیده‌ام او یکی از بهترین بوکسورهای ایران است که می‌تواند به بوکس ایران کمک کند. من نه تنها از روزبهانی بلکه از همه کسانی که بتوانند به بوکس ایران کمک کنند، استقبال می کنم و از همکاری با همه‌ آنهاخوشحال خواهم شد.

سرمربی کوبایی تیم ملی بوکس ایران در پایان راجع به اعزام نشدن سجاد کاظم‌زاده به مسابقات جهانی بوکس اظهار کرد: با توجه به اینکه من از سیاست‌های کلی فدراسیون بوکس مطلع نیستم و به همین دلیل نمی توانم در این باره صحبت کنم اما قطعاً تصمیمات گرفته شده در راستای موفقیت بوکس است.

منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!