دلیل تغییر رنگ مدال کاراته کای ایران از طلا به برنز

Rate this post

دلیل تغییر رنگ مدال کاراته کای ایران از طلا به برنز

ملی پوش کاتای ایران بعد از کسب مدال برنز در بازی های کشورهای اسلامی در مورد اینکه چرا نتوانسه مدال طلای دوره پیش این بازی ها را تکرار کند، توضیح داد.

به گزارش فروشگاه ورزشی تک رزم به نقل از خبرگزاری مهر، مهسا افسانه که امروز در رقابت های کاتای انفرادی بازی های کشورهای اسلامی موفق به کسب مدال برنز شد، گفت: در دور اول رقابتها قرعه استراحت داشتم و در دور دوم به حریف مصری باختم. به شخصه معتقدم باخت مقابل حریف مصری نباید رقم می خورد.

وی که مدال طلای سومین دوره بازی های کشورهای اسلامی در اندونزی را در کارنامه دارد در تشریح علت تغییر رنگ مدالش به برنز در باکو تصریح کرد: سه سال است که به هیچ بازی تدارکاتی اعزام نشده ام. فدراسیون قبلی در حق کاراته و به خصوص کاتا کوتاهی کرد و حتی کاتای ایران را به صفر رساند.

افسانه با اشاره به این که طی این سه سال حریفانش مدام در بازی های تدارکاتی حضور داشتند افزود: طی مدتی که من در مسابقات حضور نداشتم، حریفانم از کشورهای مالزی، اندونزی، ترکیه و مصر در دید داوران بودند و به خوبی شناخته شدند.اما من در این مدت فقط تمرین می کردم و بدون حضور در بازی تدارکاتی، وارد مسابقات می شدم.

این عضو تیم ملی کاراته با ابراز امیدواری از تغییرات در راس فدراسیون گفت: امیدوارم با حضور فرجی در راس فدراسیون کاراته، موضوع عدم اعزام به رقابت های تدارکاتی تمام شود.

افسانه در پاسخ به این که آیا از عملکردش در رقابت های باکو راضی بود یا خیر گفت: توقع من از خودم کسب مدال طلا بودذ اما در این مسابقه فهمیدم طی مدتی که در کوران رقابتهای تدارکاتی نبودم حریفانم چقدر به لحاظ شناخته شدن توسط داوران و قرار گرفتن در کوران مسابقات از من جلو افتاده اند.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!