شش تکواندوکار راهی چین تایپه می شوند

Rate this post

شش تکواندوکار راهی چین تایپه می شوند

به گزارش فروشگاه ورزشی تک رزم به نقل از خبرگزاری مهر، این مسابقات طی روزهای ۲۸ تا ۳۰ شهریورماه به میزبانی چین تایپه در سالن اصلی ورزشگاه شهر «تائویان» برگزار می شود. برای حضور در این مسابقات ۲۵۶ تکواندوکار از ۶۱ کشور طبق رنکنیگ فدراسیون جهانی دعوت شده اند.

از تیم ایران هم نام آرمین هادی پور، فرزان عاشورزاده، ابوالفضل یعقوبی، میرهاشم حسینی، مهدی خدابخش، سجاد مردانی و سعید رجبی به این مسابقات دعوت شده اند که طبق صلاحدید کادر فنی فرزان عاشورزاده تمرینات خود را در تهران پیگیری می کند و شش نفر باقی مانده برای حضور در این مسابقات به چین تایپه اعزام می شوند.

بر اساس برنامه اعلام شده ۲۸ شهریورماه مبارزات اوزان ۶۸- و ۸۰+ کیلوگرم برگزار خواهد شد که میرهاشم حسینی، ابوالفضل یعقوبی، سعید رجبی و سجاد مردانی به مصاف رقبای خود می روند. ۲۹ شهریورماه مسابقات وزن ۵۸- کیلوگرم انجام می شود که آرمین هادی پور نماینده تیم اعزامی کشورمان می باشد. ۲۹ شهریورماه در روز پایانی مسابقات نیز رقابتهای وزن ۸۰- کیلوگرم برگزار می شود که مهدی خدابخش به مصاف رقبای خود می رود.

در بخش بانوان نیز تکواندوکاران به دلیل نتایج ضعیف در مسابقات مختلف، نمایندگان ایران هنوز موفق به حضور در جمع ۳ نفر برتر رنکنیگ المپیکی نشده و به این دست مسابقات دعوت نمی شوند.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!