غلامی به جمع هشت بوکسور برتر آسیا راه یافت

Rate this post

غلامی به جمع هشت بوکسور برتر آسیا راه یافت

کاپیتان تیم ملی بوکس ایران با پیروزی مقابل مشت‌زن اردنی به جمع هشت نفر برتر وزن 91 کیلوگرم رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا راه یافت.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری ایسنا، در دومین روز رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا، سالار غلامی نماینده وزن 91 کیلوگرم بوکس ایران در مبارزه نخست خود مقابل مشت‌زن اهل اردن با اقتدار به پیروزی رسید و به جمع هشت نفر برتر راه یافت.

کاپیتان تیم ملی بوکس در مرحله یک‌چهارم نهایی با برنده دیدار سوریه و قرقیزستان دیدار می‌کند و در صورت پیروزی در آن مسابقه، علاوه بر حتمی کردن مدال برنز خود، سهمیه حضور در رقابت‌های جهانی را کسب خواهد کرد.

حریف بعدی سالار غلامی، الدین قوسون علاء از سوریه است که در صورت پیروزی مقابل حریف خود، به جمع 6 بوکسور برتر وزن 91کیلوگرم راه پیدا کرده و سهمیه حضور در رقابت‌های جهانی را کسب می‌کند.

امید احمدی صفا، اسماعیل ارمشی و شاهین موسوی سه بوکسور کشورمان در رقابت‌های (دوشنبه) با قبول شکست مقابل حریفان خود از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

همچنین سجاد کاظم‌زاده، امین زیادی و ایمان رمضان‌پور هم فردا(سه‌شنبه) به روی رینگ خواهند رفت.

منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!