مسابقات تالوی انتخابی تیم ملی دختران پایان یافت

Rate this post

مسابقات تالوی انتخابی تیم ملی دختران پایان یافت

قم – مسابقات تالوی انتخابی تیم ملی ووشوی کشورمان در بخش دختران در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در قم پایان یافت.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری مهر، پرونده مسابقات تالوی انتخابی تیم ملی در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در قم بسته شد و مسابقات ووشوی انتخابی تیم ملی از امروز وارد مسابقات بخش مبارزه‌ای خود موسوم به ساندا می‌شود.

رقابت‌های ووشوی قهرمانی دختران جوان کشور که حکم انتخابی تیم ملی را دارد با حضور ۵۵۰ ورزشکار به میزبانی  در سالن جواد الائمه قم آغاز به کار کرد و رقابت‌های بخش تالو در هر سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار شد.

در پایان این مسابقات در بخش تالو که شامگاه شنبه به انجام رسید در رده سنی نونهالان در فرم چانگ چوان: نیلوفر مختارپور از چهار محال بختیاری، زهرا بت شکن از اصفهان و هانیه گلشن از فارس در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند و در فرم دائو شو زهرا بت شکن از اصفهان،  هانیه گلشن از فارس و پرنیا بهادران از چهار محال بختیاری عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

در فرم جین شو فاطمه قائنی از البرز اول شد و  پارمیدا فتاحی از تهران الف و الینا سواد کوهی از سمنان دوم و سوم شدند و در فرم چیانگ شو نیلوفر مختارپور از چهار محال بختیاری به مقام قهرمانی رسید و زینب دشت آبادی از یزد و مهسا شفیعی از ایلام عناوین بعدی را کسب کردند.

در فرم گون شوی رده سنی نونهالان عناوین اول تا سوم به حدیث صباغی از اصفهان، ستایش تک فلاح از همدان و فاطمه بنی اسد از فارس رسید و در رده سنی نوجوانان در فرم فرم چانگ چوان حدیث امیری از لرستان قهرمان شد و آیه امینی از ایلام و کیمیا خواجوی از خراسان رضوی نفرات بعدی این فرم بودند.

در فرم گون شوی نوجوانان، فاطمه جزینی از اصفهان به مقام نخست رسید و فاطمه سیر جانی از قم و آیه امینی از ایلام دوم و سوم شدند و در فرم چیانگ شو منیره پناهی از یزد، حدیث امیری از لرستان و نرگس شریفی از خوزستان ۳ نفر برتر این فرم لقب گرفتند.

در فرم نن گون مینا پناهی از اصفهان قهرمان شد،  آیلین پور خسروی از آذربایجان شرقی نایب قهرمان شد و کوثر رفیعیان از خوزستان در جایگاه سوم قرار گرفت و در فرم دائو شو فاطمه جزینی از اصفهان یک مدال طلای دیگر کسب کرد و یلدا خلیلی از تهران ب و فاطمه سیرجانی از قم در رده‌های دوم و سوم ایستادند.

منیره پناهی از یزد در فرم جین شو صاحب مدال طلا شد و حدیث امیری از لرستان و نرگس شریفی از خوزستان در رده‌های بعدی قرار گرفتند و در فرم نن دائو مینا پناهی از اصفهان، کوثر رفیعیان از خوزستان و نازنین بازدار از چهار محال بختیاری عناوین بعدی را کسب کردند.

در فرم تای چی جین نوجوانان، معصومه طهماسبی از کهگیلویه و بویراحمد به مقام نخست رسید و مریم باقری از ایلام و سارا پور اسماعیلی از یزد در رده‌های بعدی قرار گرفتند و در رده سنی جوانان، در فرم چانگ چوآن زهرا کیانی از یزد، مبینا برخور از تهران الف و سیده سوگند گلشنی از مازندران و در فرم نن چوان، ناهید پور شبانان از اصفهان، سحر حاجی پور از مازندران و فرنوش کاوه از سمنان عناوین برتر را کسب کردند.

در فرم تای چی چوان، مهدیه شریفیان از یزد مرجان کریمی از اصفهان و استاتیرا اسدی از البرز، در فرم گون شو سوگند گلشنی از مازندران، زهرا خوشبخت از تهران ب و مائده زاهدی از آذربایجان شرقی و در فرم نن گون ناهید پورشبانان از اصفهان، سحر حاجی پور از مازندران و فرنوش کاوه از سمنان نفرات برتر لقب گرفتند.

در فرم چیانگ شو مبینا برخور از تهران الف به مقام نخست رسید و ریحانه خلیلیان از تهران ب و زهرا مرادطلب از البرز دوم و سوم شدند و عنوان نخست فرم دائو شو در رده سنی جوانان به سوگند گلشنی از مازندران رسید و عسل هارونی از تهران نایب قهرمان شد و فاطمه عزیزی از مرکزی روی سکوی سوم قرار گرفت.

در فرم جین شو زهرا کیانی از یزد طلایی شد و مبینا برخور از تهران الف و زهرا مراد طلب از البرز به مدال‌های نقره و برنز دست پیدا کردند و در فرم نن دائو ناهید پورشبانان از اصفهان به مقام قهرمانی رسید و سحر حاجی پور از مازندران و فرنوش کاوه از سمنان دوم و سوم شدند.

در مسابقات فرم تای چی جی ئن مرجان کریمی از اصفهان، مهدیه شریفیان از یزد و استاتیرا اسدی از البرز اول تا سوم شدند در حالی که نفرات برتر این مسابقات جواز حضور در اردوهای آماده سازی تیم جوانان ایران را به دست می‌آورند.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!