پرچمداری مسئولیتم را سنگین کرده است

Rate this post

پرچمداری مسئولیتم را سنگین کرده است

به گزارش فروشگاه ورزشی تک رزم به نقل از خبرگزاری مهر، کیمیا علیزاده در حاشیه مراسم بدرقه کاروان ورزش ایران به بازیهای آسیایی در مورد پرچمدار بودنش در این دوره از بازیها گفت: پرچمدار یک کاروان نماینده یک کشور است. شاید یکسری از کشورهای دیگر با اعتقاداتی دیگر فکر می کنند ورزشکاران دختر جای پیشرفت ندارند. خوشحالم که من پرچمدار کاروان ورزش ایران هستم.

وی ادامه داد: این مسئولیت من را بیشتر می کند چرا که پرچمداران گذشته کاروان ایران با مدال طلا برگشته اند. تا حدودی انتظار از من بالا رفته است. خصوصا بعد از المپیک. با این حال سعی کردم این فضا را مدیریت کنم. مسئولیت سنگینی روی دوش من است. همیشه سعی کرده ام خودم را با شرایط سخت وقف بدهم.

علیزاده ادامه داد: از روزی که شنیدم پرچمدار کاروان ورزش ایران هستم تلاشم را دو چندان کرده ام. امیدوارم بتوانم لایق این مسئولیت باشم. مردم در طول مدتی که من مصدوم بودم حمایت خوبی داشتند و انگیزه ای که دادند باعث شدند دوباره به ورزش برگردم. برای همین می خواهم با موفقیت در بازیهای آسیایی باعث خوشحالی آنها شوم.

وی در مورد حضور بانوان در بازیهای آسیایی گفت: خوشحالم که توجه به ورزش بانوان بسیار زیاد شده است. ۱۰۹ ورزشکار زن در این مسابقات حضور دارند که مایه خوشحالی است. امیدوارم من هم بتوانم به عنوان اولین طلایی بانوان در رشته تکواندو در جاکارتا موفق باشم.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!