پرچمدار ایران زیر تیغ جراحی

Rate this post

پرچمدار ایران زیر تیغ جراحی

به گزارش فروشگاه ورزشی تک رزم به نقل از خبرگزاری مهر، کیمیا علیزاده عضو تیم ملی تکواندو اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا یکشنبه هفته جاری در جریان تمرینات آماده سازی دچار آسیب دیدگی عضلانی شد. پس از ارزیابی پزشکی و معاینات تکمیلی و بررسی MRI توسط دکتر رازی مشخص شد که ACL زانوی چپ کیمیا دچار آسیب جدی شده و بر این اساس وی قادر به همراهی تیم ملی در بازی های آسیایی نمی باشد.

دکتر رازی در این مورد به خبرنگار مهر گفت: تشیخص نهایی همان بود که در روز نخست اعلام کردیم و همه رسانه ها نیز به آن پرداختند. کیمیا باید با فیزیوتراپی کار درمانی را آغاز کرده و پس از فراهم شدن شرایط، عمل جراحی برای ترمیم قسمت آسیب دیده صورت گیرد.

وی در مورد اینکه این آسیب دیدگی چند هفته قبل در مسابقات کره جنوبی اتفاق افتاده و در تمرینات تشدید شده گفت: چنین چیزی نیست، آسیب جدید است و در جریان تمرینات مشکل ایجاد شده است.

دکتر رازی در ادامه به مدت زمان دوری کیمیا از تیم ملی اشاره کرد و گفت: از زمانی که عمل جراحی انجام شود حداقل ۹ ماه زمان نیاز است که بتوان وی را به شرایط آغاز تمرینات رساند. البته وی اکنون باید با عصا راه رفته و فیزیوتراپی کند تا شرایط عمل جراحی فراهم شود.

با توجه به صحبت های دکتر رازی و آغاز مراحل درمانی، به نظر می رسد حداکثر یک سال وی از میدان مبارزه دور خواهد ماند و امید می رود مسئولان فدراسیون و تیم ملی بانوان برای بازگشت وی عجله نداشته باشند و کار بهبودی وی به خوبی طی شود تا برای بازیهای المپیک به شرایط آمادگی لازم دست پیدا کند.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!