جام جهانی کیک بوکسینگ در تهران برگزار می شود

Rate this post

جام جهانی کیک بوکسینگ در تهران برگزار می شود

برای نخستین بار در تاریخ ورزش کشور تهران روز ۲۰ اسفندماه میزبان جام جهانی کیک بوکسینگ خواهد بود.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری مهر، جام جهانی کیک  بوکسینگ(WKN) برای نخستین‌بار ۲۰ اسفندماه به میزبانی تهران و در مجموعه فرهنگی ورزشی پیام برگزار خواهد شد. این برای نخستین بار است که در این رشته شاهد برگزاری یک رویداد بین المللی در ایران هستیم.

سازماندهی این مسابقات بر عهده شاخه ایرانی WKN یعنی IKNN و حمیدرضا حجازی خواهد بود. سرداور این رویداد «آتسوشی اوناری» داور مشهور ژاپنی است که سال‌ها مسابقات بزرگ و حساس K-۱ را قضاوت کرده است و «کریس کریستودولو» قبرسی ناظر بین المللی مسابقات خواهند بود.

این مسابقات یک جایزه بزرگ جهانی کیک بوکسینگ در کلاس وزنی ۷۰ کیلوگرم با حضور محمد حسین درودیان (ایران)، اصغر حسینی (افغانستان)، کریستوفر روتین (مالت)، اریک انسینگا (کامرون)، ایلان دوراند (فرانسه)، ماتیا پدیو (ایتالیا)، آندریاس چارتیو (قبرس) و تسویوشی هارونو (ژاپن) برگزار خواهد شد.

در جریان مبارزات بین المللی نیز سینا کریمیان (ایران) با نیل آکونیو (آلمان)، در دسته نیمه سنگین وزن وحید مهدوی (ایران) با دنیس لامانِک (اسلواکی)، در دسته میان وزن و در وزن ٧۵- محمد مرادی (ایران) با سورافون چوبون (تایلند) و در وزن ٨٠- ارمین ابراهیم پور (ایران) با پیراپونگ چنچوم (لائوس) پیکار می کنند.

این دوره از رقابتها با شعار «حفظ آب، حفظ زندگی» برگزار خواهد شد.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!