جانشین کیمیا علیزاده: برای طلای بازی‌های آسیایی به جاکارتا می‌روم

Rate this post

جانشین کیمیا علیزاده: برای طلای بازی‌های آسیایی به جاکارتا می‌روم

ملی‌پوش اعزامی تیم تکواندوی بانوان گفت: برای کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ عازم جاکارتا می‌شوم.

به گزارش فروشگاه ورزشی تک رزم به نقل از خبرگزاری ایسنا، ملیکا میرحسینی ، در مورد انتخاب او برای اعزام به بازی‌های آسیایی پس از مصدومیت کیمیا علیزاده، اظهار کرد: ما بعد از مسابقات کره جنوبی زمان کمی تا بازی‌های آسیایی داشتیم و به همین دلیل ملی‌پوشان تمرینات خود را به صورت منظم پیگیری کردند، اما بعد از تورنمنت کره من در استراحت بودم که با شنیدن خبر مصدومیت کیمیا علیزاده قرار شد در وزن او عازم بازی‌های آسیایی شوم به همین دلیل در اردوها حاضر شدم تا آمادگی خود برای حضور در مسابقات را بالا ببرم.

او در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند در وزن کیمیا علیزاده مبارزات خوبی را برگزار کند، توضیح داد: من در تورنمنت کره در وزن ۷۳- کیلوگرم (وزن چهارم المپیکی) مبارزه کردم که نتایج خوبی نیز حاصل شد و مدال طلا گرفتم. حال باید در وزن ۶۳- کیلوگرم (وزن سوم المپیک) به مصاف رقبا بروم. البته به دلیل نزدیک بودن این دو وزن تمام سعی خود را برای گرفتن نتایج قابل قبول خواهم کرد.

ملی‌پوش اعزامی تیم تکواندوی بانوان به بازی‌های آسیایی در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند جانشین خوبی برای کیمیا علیزاده باشد؟ خاطر نشان کرد: من همه تلاش خود را می‌کنم تا نتایج قابل قبولی را کسب کرده و جانشین شایسته‌ای برای کیمیا علیزاده باشم. مطمئن هستم که کیمیا هم با گرفتن نتایج خوب من خوشحال خواهد شد، به همین دلیل دست از تلاش بر نمی دارم.

او در مورد رقبای خود نیز، توضیح داد: همه حریفان خود را می شناسم، چرا که در تورنمنت کره اکثر آنها حضور داشتند. فیلم رقبای خود را هم نگاه می‌کنم تا آنالیز ‌دقیقی از آنها داشته باشم. تکواندوکارانی از کره، چین و قزاقستان نمایندگان خوبی دارند که امیدوارم بهترین نتیجه‌ را در مصاف با آنها برای کاروان ایران کسب کنم.

میرحسینی در ادامه‌ در مورد شرایط تیم‌ ‌ملی بانوان برای کسب نتایج خوب در بازی‌های آسیایی نیز، گفت‌:  همه ملی‌پوشان شرایط خوبی دارند و فکر می‌کنم اگر کمی خود را باور داشته باشند می‌توانند روی سکو نیز بروند. شرایط من نیز خوب است.

او در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند در وزن جدید مبارزات خوبی را مانند تورنمنت کره به نمایش بگذارد؟ گفت‌: در وزن ۷۳- کیلوگرم  سرعت تکواندوکاران تا حدودی نسبت به وزن ۶۷- کیلوگرم کمتر است. به همین دلیل اندکی کار من به خاطر ورود به این وزن سخت‌تر می‌شود. با این حال امیدوارم مشکلی پیش نیاید تا عملکرد خوب خود در کره را تکرار کنم. البته که من برای تکرار مدال طلای کره عازم بازی‌های آسیایی جاکارتا می‌شوم و هدف اصلی کسب عنوان قهرمانی است.

تکواندوکار جوان تیم‌ ‌ملی بانوان در پایان این گفت‌وگو، اظهار کرد: امیدوارم کیمیا زودتر سلامتی خود را به دست بیاورد و بار دیگر روی شیاپ چانگ حاضر شود. مطمئنا او می‌تواند به روزهای اوج خود بر گردد. همچنین از مردم می‌خواهم برای سلامتی کیمیای تکواندو و موفقیت کاروان ایران به خصوص این رشته در بازی‌های آسیایی دعا کنند.

منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!