روزبهانی: باید به مدال المپیک فکر کنیم نه کسب سهمیه

Rate this post

روزبهانی: باید به مدال المپیک فکر کنیم نه کسب سهمیه

ملی‌پوش بوکس ایران گفت: در ایران تنها به کسب سهمیه المپیک فکر می‌کنیم که کار سختی نیست، در حالی که باید به مدال‌های المپیک فکر کنیم.

به گزارش فروشگاه ورزشی تک رزم به نقل از خبرگزاری ایسنا، احسان روزبهانی ، درباره‌ برنامه‌های آینده خود و تیم ملی بوکس جهت موفقیت در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و کسب سهمیه المپیک گفت: من در المپیک ریو هم گفته بودم که در ایران فقط دوست داریم سهمیه المپیک را بگیریم که کار سختی هم نیست، در حالی که باید به کسب مدال در المپیک فکر کنیم. از الآن باید به مدال‌های المپیک فکر کنیم و مسلماً اگر شرایط بوکس ایران مانند چند سال اخیر باشد نمی‌توانیم در المپیک موفق باشیم.

او افزود: شرایط تمرینی ملی‌پوشان بوکس بهتر شده است و می توان به این فکر کرد که بوکسورها در آسیا و المپیک موفق ظاهر شوند ولی به مقداری همدلی و توجه بیشتر نیاز است.

تنها نماینده بوکس ایران در المپیک ریو، درباره‌ حضور چند ماهه‌ خود در آلمان نیز گفت: در آلمان فقط با یکی از بهترین باشگاه‌های بوکس تمرین می‌کردم تا به شرایط ایده‌آل برسم و خوشبختانه الآن شرایط خوبی دارم. تقریبا ۲۵ روز هم به اسلواکی رفتیم و اردویی را در آن‌جا داشتیم که به دلیل طبیعت خوب، جای خیلی مناسبی برای تمرین بود. با هفت نفر از هم تیمی‌ها رفته بودیم و روزی سه وعده تمرین داشتیم.

او با ابراز خوشحالی از برگزاری دوباره‌ اردوهای تیم ملی بوکس اظهار کرد: اردوهای تیم ملی بوکس با هدایت اکبر احدی به عنوان سرمربی شروع شده است و من هم به نوبه خود انتخاب احدی به عنوان سرمربی را به او تبریک گفتم. فکر نمی‌کنم که در حال حاضر مربی بهتر از او را در ایران داشته باشیم. چند روزی است که خود من هم به اردوها و تمرینات تیم ملی برگشته‌ام و الآن در خدمت تیم ملی هستم.

دارنده مدال برنز بوکس بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره جنوبی، شرایط فعلی اردوهای تیم ملی را رضایت بخش دانست و توضیح داد: از وقتی که افشین داوری به فدراسیون بوکس آمده است با شرایط ایجاد شده در تیم ملی، انگیزه میان بوکسورها را میبینم که چقدر بالا رفته است. خیلی وقت بود بوکسورهای تیم ملی خوابگاه‌های آکادمی ملی المپیک را ندیده بودند. الآن خیلی خوشحالم که ملی‌پوشان بوکس هم مانند دیگر رشته‌ها در آکادمی تمرین می‌کنند.

او همچنین با اشاره به بوکسورهای جوان حاضر در اردوهای تیم ملی گفت: بوکسورهای جوانی در اردوها هستند و همه‌ آن‌ها از شاگردان اکبر احدی و بهترین‌های ایران هستند. احدی همه‌ بوکسورها را می‌شناسد و به نظرم می‌تواند آن‌ها را به سطح بالاتری از آمادگی برساند.

احسان روبهانی در پایان، درباره‌ی آینده بوکس ایران نیز گفت: با شرایط فعلی حاکم بر بوکس ایران آینده خوبی را برای این رشته پیش بینی می‌کنم، به شرطی که همینطور ادامه دار باشد. همچنین اگر این جوانان سفرهای خارجی بیشتری رفته و اردوهای مشترکی را با تیم‌های مختلف برگزار کنند قول می‌دهم که در آینده، بوکسورهای خوب و خوش تکنیکی را خواهیم داشت. با شرایط فعلی آینده بوکس را روشن می‌بینم و باید این روند را ادامه دهیم.

منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!