محرابی: تیم ملی بوکس نتیجه خوبی در بلغارستان گرفت

Rate this post

محرابی: تیم ملی بوکس نتیجه خوبی در بلغارستان گرفت

عضو تیم ملی بوکس ایران گفت: نتایجی که بوکسورهای ایران در رقابت‌های بین‌المللی بلغارستان کسب کردند خوب بود و من هم خود را برای بازی‌های آسیایی آماده می‌کنم.

به گزارش فروشگاه ورزشی تک رزم به نقل از خبرگزاری ایسنا، سجاد محرابی در مورد شرایط فعلی خود اظهار کرد: تمرینات خود را در شهر خودم ادامه داده و برای بازی‌های آسیایی آماده می‌شوم. اگر شرایط مناسب باشد به اردوهای تیم ملی برمیگردم و با تمام توان جهت حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا تلاش می‌کنم. متاسفانه الان نمی‌توانم از کار خود بزنم چون زندگی خرج دارد و این یک واقعیت است که در حال حاضر شرایط مالی فدراسیون بوکس خوب نیست و نیاز به زمان دارد.

او همچنین در مورد اعزام تیم ملی بوکس به مسابقات بین‌المللی بلغارستان، توضیح داد: همین که بعد از چندین سال تیم ملی بوکس ایران به یک تورنمنت تدارکاتی خوب اعزام شد، یکی از اقدامات قابل قبول فدراسیون بود. بوکسورها برای آماده شدن نیاز به بازی‌های تدارکاتی دارند و امیدوارم فدراسیون بوکس این مسیر را ادامه دهد.

کاپیتان سابق تیم ملی بوکس ایران درباره نتایج کسب شده توسط بوکسورهای ایران نیز اظهار کرد: یادم نمی‌آید این بوکسورها که به بلغارستان رفتند کی به مسابقات تدارکاتی و برون مرزی اعزام شده‌اند! بوکسورهای جوان ایران دو مدال نقره و یک برنز کسب کردند که با توجه به این امکانات نتیجه قابل قبولی است. امیدوارم به تیم ملی بوکس زمان دهند تا خود ر ا پیدا کند.

قهرمان بوکس آسیا با اشاره به نقش کادرفنی تیم ملی در این نتایج کسب شده، تصریح کرد: از نظر من کادری که تیم ملی در اختیار دارد از بهترین مربیان ایران تشکیل شده است و تیم ملی می‌تواند با آن‌ها موفق باشد. اکبر احدی از بهترین سرمربیان بوکس ایران است و نفراتی چون علی مظاهری و امین قاسمی‌پور هم مربیان خوبی هستند که روزگاری بوکسور بوده‌اند. این افراد می‌توانند موفق باشند اگر به آن‌ها فرصت دهیم.

او همچنین در پاسخ به این سوال که قصد شرکت کردن در بوکس حرفه‌ای را دارد یا نه؟ خاطرنشان کرد: اگر صادقانه بگویم وضعیت مالی بوکس خوب نیست و در بوکس حرفه‌ای درآمد خوبی وجود دارد. من تمرینات خود را برای شرکت کردن در این مسابقات شروع کرده‌ام و اگر پیشنهاد مناسبی با شرایط فعلی من وجود داشته باشد قطعا شرکت می‌کنم.

سجاد محرابی در پایان این گفت و گو اظهار کرد: مسئله‌ای که باعث ناراحتی من می‌شود خوب نبودن وضعیت بوکس ایران است. اینکه در این سال‌ها نتوانسته‌ایم بوکسورهای خوبی را تربیت کنیم و ورزشکاران رشته‌های دیگر در تیم‌ملی بوکس فیکس می‌شوند ناراحت کننده است. امیدوارم فدراسیون جدید برنامه‌های خود را به خوبی طرح ریزی کند تا شاهد پرورش بوکسورهای خوبی از شهرستان‌ها باشیم.

منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!