محرابی: خیمنز نمی‌تواند معجزه کند

Rate this post

محرابی: خیمنز نمی‌تواند معجزه کند

بوکسور اسبق تیم‌ملی بوکس ایران گفت: سرمربی کوبایی تیم‌ملی در نبود بازی‌های تدارکاتی و با اعزام نشدن به تورنمنت‌های بین‌المللی نمی‌تواند معجزه کند.

به گزارش فروشگاه ورزشی تک رزم به نقل از خبرگزاری ایسنا، سجاد محرابی در گفت و گو با ایسنا: همچنین با بیان اینکه هیچ مربی نمی‌تواند در یکی دو ماه نتیجه بگیرد در این‌باره اظهارکرد: به نظر من باید به خیمنز دو تا سه سال وقت داد تا خود را نشان دهد. شش ماه است که خیمنز به ایران آمده و در این شش ماه تقریبا چهار الی پنج تورنمنت بود که تیم‌ملی را به هیچ کدام از آن‌ها اعزام نکردیم پس چطور از خیمنز انتظار موفقیت داریم؟ مگر قرار است خیمنز بدون حمایت‌های فدراسیون و اعزام نشدن به تورنمنت معجزه کند؟

او افزود: همچنین مهم‌ترین مسئله مد نظر درانتخاب سرپرست جدید باید دلسور بودن او باشد. این که مدیر بوکسی بهتر است را قبول دارم اما به نظر من همین که یک مقدار با بوکس آشنا باشد کافی‌است و اصلی‌ترین مسئله دلسوزی او است. باید تصمیمات درستی را بگیرد و به فکر بوکسورها باشد. الان ۵۰ تا ۶۰ نفر در فدراسیون هستند که الکی حقوق می‌گیرند و اگر یک سرپرست دلسوز باشد نصف آن‌ها که از بازنشسته‌ها هم هستند را بیرون کرده و به بوکسورها حقوق دهد.

ملی‌پوش اسبق تیم ملی بوکس ایران درباره تعطیلی اردوهای تیم ملی گفت: کار خوبی است که اردوها را کنسل کرده‌اند چون تیم ملی به مسابقه‌ای اعزام نمی‌شود. حقوقی در اردوهای تیم ملی وجود ندارد و امکانات خدماتی هم در سطح بسیار پایین است. غذا، خوابگاه و امکانات ورزشی در حد و اندازه تیم ملی نیست. اردویی خوب است که تیم‌ملی بعد از ۱۰الی ۱۵ روز به مسابقات تدارکاتی اعزام شود و این در حالی است که ملی‌پوشان ما به رقابت‌های بین‌المللی اعزام نمی‌شوند.

او با اشاره به علاقه‌اش برای حضور در مسابقات بوکس قهرمانی کشور اظهار کرد: آماده شدن من برای این مسابقات یکی ماهی طول می‌کشد ولی می‌دانم که در یک ماه به آمادگی ۱۰۰درصدی می‌رسم. در ‌حال حاضر با هیأت بوکس استان لرستان مشکل دارم و در این چند سال حتی یک‌بار هم به من زنگ نزده‌اند که پیگیر شرایطم شوند. اگر حمایت نشود نمی‌توانم در این رقابت‌ها حاضر شوم. هیأت لرستان ضعیف است و باید به این مهم توجه شود.

سجاد محرابی در پایان خاطرنشان کرد: باید اعتراف کنم که دوست دارم در مسابقات قهرمانی کشور حاضر شوم تا به تیم ملی راه پیدا کنم. ولی یکسری چیزها را نباید زیر پا گذاشت و نادیده گرفت. یکی از مسائلی که همیشه مهم است زیر پا نگذاشتن حرمت‌ها است. اگر این مهم رعایت نشود در این رقابت‌ها حاضر نمی‌شوم. امیدوارم که با پیشرفت خوب بتوانم در این مسابقات حاضر شوم.

منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!