ملایی: سال ۲۰۱۸ میلادی سال شکوفایی جودوی ایران خواهد بود

Rate this post

ملایی: سال ۲۰۱۸ میلادی سال شکوفایی جودوی ایران خواهد بود

به گزارش فروشگاه ورزشی تک رزم به نقل از خبرگزاری تسنیم، سعید ملایی در گفت‌و‌گو خود، درباره شرایط ملی‌پوشان جودو در اردوی مشترک ازبکستان اظهار داشت: خدا را شکر همه چیز خوب است و قرار است از امروز (شنبه) تمرینات خود را آغاز کنیم و با برنامه‌ریزی لازم به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت‌مان باشیم. امیدوارم در سال 2018 میلادی نیز همانند مسابقات جهانی 2017 بهترین عملکرد را داشته باشیم و بهترین نتایج را در بازی‌های آسیایی کسب کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: هدف همه اعضای تیم ملی جودو این است تا در اردوهای مشترک نقاط ضعف خود را برطرف کرده و به بهترین شرایط آمادگی برای ارائه بهترین عملکرد و کسب بهترین نتیجه دست پیدا کنند.

دارنده نشان برنز مسابقات جهانی با تأکید بر بی‌حاشیه بودن اردوهای تیم ملی جودو گفت: واقعاً شرایط اردوی تیم ملی بسیار خوب است و تمرینات بدون کوچک‌ترین حاشیه‌ای در حال پیگیری است. از سبک‌ وزن‌ترین عضو تیم ملی تا سنگین‌ وزن‌ترین ملی‌پوش همه در شرایط بسیار خوبی هستند و با انرژی تمرین می‌کنند. همه بچه‌ها به این تفکر و بلوغ فکری دست پیدا کردند تا با آمادگی لازم در مسابقات حاضر و بهترین عملکرد را داشته باشند.

ملایی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم طبق صحبت‌های درخشان، رئیس فدراسیون جودو و رودکی، مدیر سازمان تیم‌های ملی جودو در سال 2018 میلادی با تلاش بهترین عملکرد و دستاورد را داشته باشیم. من نیز مطمئنم و قول می‌دهم سال 2018 سال شکوفایی جودوی ایران باشد.

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!